شهادت ۱۵ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به مرکز غزه پایان سفر منطقه‌ای علی باقری‌کنی | سرپرست وزارت امور خارجه، دمشق را به مقصد تهران ترک کرد مقاوم صهیونیست: خسارت آتش سوزی در شمال چند برابر خسارت جنگ با لبنان است بیانیه مشترک ایران، چین و روسیه: مفاد برجام همچنان معتبر است حمله پهپادی مقاومت عراق به فلسطین اشغالی (۱۵ خرداد ۱۴۰۳) تظاهرات علیه نتانیاهو در تل آویو ادامه دارد (۱۵ خرداد ۱۴۰۳) آن هایی که درباره «ارتفاع بلند» توییت می‌زنند، چشم به پروازهای آمریکا و اروپا دارند | عیار شهید رئیسی، عیار انقلاب، امام(ره) و ملت بود شهردار صفد: قطعا آماده جنگ با حزب الله نیستیم مدیر «سیا» و مشاور ارشد بایدن راهی منطقه می‌شوند یک انفجار پایگاه «تسالیم» رژیم صهیونیستی را لرزاند حمدان: بدون توافق فراگیر دست صهیونیست‌ها هرگز به اسرایشان نخواهد رسید رؤسای شهرک نشینان شمال اسرائیل: تسلیم آتش سوزی‌ها شده‌ایم اختلاف و سردرگمی سران تل‌آویو در پرونده اسیران صهیونیست جهش چشمگیر کمک‌های مالی به کمپین ترامپ پس از محکومیت مواضع ارتش اسرائیل زیر ضربات راکتی، پهپادی و موشکی حزب‌الله (۱۵ خرداد ۱۴۰۳) کمین سنگین مقاومت فلسطین به نظامیان صهیونیست در غزه اسماعیلی: دولت نامزد مشخصی در انتخابات ندارد بایدن درباره کشتار ۳۶ هزار فلسطینی چه گفت؟ مصطفی پورمحمدی کیست؟ زندگینامه و سوابق روایت قطر از واکنش حماس و تل آویو به طرح بایدن
سرخط خبرها

رکورد خروج زوار در اربعین شکسته شد | ۴ میلیون زائر در اربعین ۱۴۰۲ از مرز‌ها عبور کرده‌اند

  • کد خبر: ۱۸۳۰۱۲
  • ۱۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵
رکورد خروج زوار در اربعین شکسته شد | ۴ میلیون زائر در اربعین ۱۴۰۲ از مرز‌ها عبور کرده‌اند
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: در راهپیمایی اربعین امسال شاهد شکسته شدن رکورد همه ساله هم در تعداد زوار و هم در سرعت عمل و کیفیت خدمات فراجا به زوار ایرانی و اتباع خارجی بوده‌ایم.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار احمدرضا رادان در مرز چذابه با اشاره به بازدید از تمامی مرز‌های کشور اظهار داشت: در اربعین امسال خروج زوار از کشور از ۴ میلیون نفر عبور کرد و رکورد همه ساله شکسته شد و در بازگشت هم رکورد زده شد؛ امسال در کنار سرعت و دقت در خدمات‌دهی به دلدادگان و دلباختگان حسینی رکورد همه ساله زائران حسینی زده شد.

وی افزود: در این مسیر‌ها که قرار می‌گیریم شاهد آن هستیم که همه با هر زبان و با هر قومیتی برای عشق اباعبدالله الحسین(ع) یک دل شده و این همدلی و همراهی یادآور روز‌های دفاع مقدس و توسل‌های خالصانه به محضر اباعبدالله است.

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه، نکته قابل توجه اینجاست که درصد زیادی از زائران را جوانان تشکیل داده اند تصریح کرد: این موضوع نشان از آن است که یک امت جوان در خط ولایت و عاشق به اباعبدالله هست که می‌توانند در مسیر حضرت حجت(عج) قرار بگیرد و این همان چیزی است که دشمن از آن می‌ترسد یعنی دشمن می‌ترسد از جوانی که معنا را بفهمد، معنی را بفهمد، طریق را بفهمد و در طریق بتواند جانبازی کند.

این مقام ارشد انتظامی در کشور با بیان اینکه حقیقت امر این است که در این پیاده روی عظیم اربعین نه تنها یک کشور، بلکه یک دنیا حول محور اباعبدالله با عنوان اربعین جمع شده اند، خاطرنشان کرد: بیش از ۱۰ کشور از اتباع کشور‌های مختلف از مسیر مرز‌های ایران به سمت عراق رفته اند.

رادان در خاتمه ضمن تشکر از دولت عراق برای همکاری استثنایی و بی نظیرشان، گفت:بیش از ۴۰۰ هزار نفر از زائران اتباع از مرز‌های ایران راهی سرزمین دلدادگی شده اند.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->